Odpor k optoclenu

Lubomír Lenko Lubomir.Lenko
Středa Březen 17 12:08:20 CET 2004

No ak chcete pouzivat optoclen na prenos digitalnych signalov, tak radsej
pouzite nejaky digitalny optoclen napr. od HP. Mate zarucene ze vam to pojde
a vyhnete sa potom problemom pri seriovej vyrobe ked vam jedno zariadenie
pojde a druhe nie (taku skusenost ma aj kolega z byvalej firmy). Ak robite
nejaku kusovku, tak by sa dali pouzit este aj obycajne ale bude ich treba
nastavovat individualne (systemom skusania kedy to ide, my to tu volame
"chiptuning" [:c) ).

S prenosom analogovych signalov cez optoclen nemam skusenosti.

L. Lenko

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of jiri@bezstarosti.cz
Sent: Tuesday, October 16, 2001 10:48 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: RE: Odpor k optoclenu

V te souvislosti mne napada otazka,
jake frekvence ma ten optoclen prenaset ?

Prenos je dost zavisly i na odporu v kolektoru
fototranzistoru. Tedy cim mensi, tim lepe
prenasi vyssi kmitocty. Pro 10kOhm uz na 2kHz
pada krivka dolu (u tohoto typu dle PDF) a
tak je treba i tam zamerit pozornost.
Pokud tim jenom neco spinate na par sekund
apod. pak je tato odpoved jiste mimo diskuzi :-).

--
Jiri Bezstarosti