modem na pevnu linku

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:08:20 CET 2004

Kdyz uz se tu sbiraji ohlasy na modemy: Meli jsme kdysi pevnou linku na ZyXELech - data slapala dobre, ale obcas se jeden z tech modemu zhroutil do  stavu nutnosti vypnout/zapnout -> nedoorucuju :-)

Co se mi taky moc libilo, byly MicroComy (takove ty drazsi, urcene prave na LL), mely luxusni statistiky a poskytovaly more informaci o provozu/stavu/kvalite linky.

Jiri N.