Rizeni krokovych motorku

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:20 CET 2004

Take jsem se dival do PDF, ne vsechno clovek zna
a docela jsem se lekl, ze tohle jeste neumim :-).

Ale asi nic nebrani tomu, ty draty jako signaly pouzit
softwarove. Vyuzit se tak tedy daji, jen si clovek
ty veci musi jaksi napsat sam , tedy takovym
zapojenim clovek chybu neudela, stejne je u jednochipu
skoro vsechno veci softu :-).
Ale jiste ma pan pravdu v tom, ze vyuzit branu, ktera
se nejmene hodi na neco jineho jako datovou sbernici
neni od veci (samo dle aplikace).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Snail Instruments [mailto:snail@iol.cz]
Sent: Tuesday, October 16, 2001 11:12 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Rizeni krokovych motorku

>Tento PIC ma paralelni mod kdy RE0-2
>vyuziva podobne jako x51.

To je v podstate omyl. U PICu se jedna o Paralel Slave Port. Cili muzete si
ho pripojit na sbernici '51, kde se ale chova jako pamet nebo I/O registr.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East