Integrovany xtal.oscilator 47MHz?

Radek Vaclavik radek.vaclavik
Středa Březen 17 12:08:19 CET 2004

Presne tak. Sinus je sinus, obdelnik je obdelnik. Xtaly se daji i v kusovem
mnozstvi objednat u KRYSTALY as v Hradci. Odhaduji, ze to bude na 3 harmonicke
a v oscilatorku bude civka.

Pouzival jsem 48MHz Xtal ve sve aplikaci prijimace, viz
http://www.qsl.net/ok2xdx/DK/rxmini.html Jako civku jsem pouzil SMCC tlumivku
a bylo. Ale je potreba se zamyslet, co od toho budete chtit.

ok2xdx