Zdroj 5V hodne A.

Pavel Krejci pk.rejci
Středa Březen 17 12:08:16 CET 2004

> nejakou zatez. Muj dotaz zni: Musim nepouzite napeti
> (tedy ostatni mimo 5V) osetrit nejakym odberem,
> nebo je mohu nechat volne nezapojene ?
> Jak velkym proudem, pokud je to nutne, bych mel
> ostatni vystupy zatizit ?

Pripravoval jsem jednu ulohu na mereni spinaneho zdroje z PC
pro prumyslovku.
Staci zatizit 5V zdroj. Dal jsem tam 50ohmu -> 100mA
Jede to v pohode. Ostatni se zatezovat nemusi, jen nebudou
mit ty sve hodnty, coz vam za 1. nevadi, kdyz je nepouzijete
a za 2. zpetnovazebni sit ma stejne nejvetsi vahu na 5V zdroj,
takze ten je regulovan spravne, a ostatni holt vezmou co dostanou.

P.K.