Problem s teplomerem

john bobr mrbobr
Středa Březen 17 12:08:13 CET 2004

Jenze na netu nejsou barevne obrazky techto cidel.
Ale meri to dobre +-1st C. Jen se mi nelibi provedeni toho cidla
chtel jsem ho pridelat ke chladici a tedka premyslim jak...
Neporadite nekdo? To cidlo je sklenene a kulate...
Za ty propojky dik to me nenapadlo...
Tedka to meri ve stupnich C...
Jen ten interval mereni... Tedka je 30s...
Nemate nekdo schema nejakeho dig .teplomeru?
S pozdravem
Bobr