Nataceni satelitni anteny pomoci serioveho portu

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:08:12 CET 2004

Kdyz uz je tam teda potreba mikroprocesoru, je nekdo schopen mi
koupit+naprogramovat mikroproc. na stavbu tohoto simulatoru?
http://www.hw.cz/constrc/atm_2x51_simul/simulator.html
Programovani jakz takz ovladam (ve skole jsme to delali na hw
simulatoru), ale doma jsem opravdu jeste nic nedelal - nemam ani
programator, ale myslim ze na testy zatim staci jednoduchy simulator.
Jo a jeste bych potreboval firmu ktera dokaze udelat plosnak.
Dik

--
Michal Grunt