Krok motory MEZ

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:08:11 CET 2004

Zkuste L298 (dvojity mustek), maji sice povolene napeti jen 46 V, ale motory
z MEZu jsem honil pres tyto mustky napetim ca 40V (nestabilizovane) s plnym
krouticim momentem. Jsou to samozrejme jen vykonove stupne, ke kterym je
treba predradit ridici logiku, ale jsou k snadno k mani za pomerne slusny
peniz.
--
Rotta