Fw: LASER pro seriovy prenos

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:08:10 CET 2004

On Mon, 22 Oct 2001, Tony Malecky wrote:

> Myslim ze jsem videl na jejich strankach v nejake kolonce jejich zastoupeni
> v cechach.
> Na prospektu je jen: Pro vice informaci o vsech vyrobcich navstivte naseho
> partnera COMUNICATIONS and System Stanek cislo 14 Pavilon G2.. tak pokud to
> neni na tom uvedenem webu, zjistit podrobnosti o te firme ktera na invexu v
> uvedenem stanku sidlila.. bohuzel uz nemam mapku veletrhu...

Tedy nejak ji nemuzu nalezt v seznamu vystavovatelu. Nicmene jsem nalezl par
odkazu na netu k tem LightPointe zarizenim a ceny uvadene pro tu jednodussi
nizkodosahovou verzi (500m) jsou 8000USD za spojeni a u te 'dalkove' (4000m)
se ma cena pohybovat okolo 45000USD za spoj. Docela by mne zajimalo kde jste
vzal tech 2995 bez DPH a za jaky typ zarizeni to melo byt ? (a v jake mene ?)
Pri tech vyse uvedenych cena to na konec bastleni zatim rozhodne nevypada :-)