sirokopasmovy VCO

Radim Kabatek servis
Středa Březen 17 12:08:10 CET 2004

Hugo KOTTAS wrote:

>Generator, selektivak Wandel Goltermann z roku 70 mel
>rozsah 10kHz - 30MHz v jednom pasmu, fazovy zaves,
>chybove napeti fazoveho zavesu byla pomocna stupnice
>pro male rozladeni.
>Zakladni kmitocet oscilatoru byl co se pamatuji 69MHz.
>
>Nezapomente, ze balancni modulator filtruje z principu
>zakladni frekvence a vystup jsou jen dve postrani pasma
>tedy f1+f2 a f1-f2. Tedy pokud je dobre vybalancovan.
>Parazitni prunik samozrejme existuje. ale i tak je pomerne
>potlacen.
>Takze teoreticky deláte filtr na součtove frekvence, a to je
> [...]
Nejdriv k tomu DDS - to je podle mne zbytecne velky kanon na vrabce i
kdyz v podstate je to asi nejjednodussi reseni.
Jedna se mi o generator s procesorovym rizenim PLL pro promerovani v KV
oblastech. Diky preladovani tam bude moznost rozmitat (nemam k dispozici
vhodny osciloskop) a pripadne data pres RS232 zobrazit na PC. Jen misto
diodoveho smesovace tam asi dam NE602 s krystalem od nejakeho VXVcka (v
supliku nalezen 48MHz).

Radim OK2TEJ