GM99.LBR

Svehla Jaroslav svehla
Středa Březen 17 12:08:08 CET 2004

D?ky v?em za pomoc. Z CRT jsem tam  m?l jenom dva p??kazy clrscr a readkey. U? jsem je smazal a ono to jede.
    Podobn? probl?m jsem m?l s FOXPRO, tam blbnul pomocn? program foxswap. (p??kaz RUN /0 xyz.exe)

Michal
  ----- Original Message -----
  From: Chytil
  To: tacud.pilot@seznam.cz
  Sent: Sunday, October 21, 2001 6:35 PM
  Subject: Re: Rychl? PC a borland packal

  To je pravda. Problemy dela jednotka CRT u programu psanych v pascalu.
  Hledej na strankach BORLANDU (pascalovske stranky)...
  Nebo pokud chces predejit stejnym problemum i u ostatnich programu,  muzes pouzit soft na zpomalovani PC...
  Pouzivam Sleeper z nejakeho CDCka. Funguje jen pod Windows, ale pokud chces, muzu Ti ho poslat...
  Cau, Tonda.