procesor pentium

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:08:07 CET 2004

Jedne ano, problemem je pokud je takto sekladany cely procesor,
ten pak musi obsahovat jeste jednotku, ktera ty instrukce rozklada do riscovych,
no a pak uz nefunguje spousta vychytavek, jako je treba pararelismus, atd.
Dalsim problemem je maly pocet registru, RISC procesory meji postatne vetsi
pocet vnitrnich registru nez CISC -> vetsi pravdepodobnost, ze instrukce mohou byt
zpracovany pararelne.

	Slavek