Re: Programator PIC16C84

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:08:06 CET 2004

Ja se k te reklame pridam, neb po precteni predchozich radek, je pro
nekoho kdo zacina skutecne nejlepsi konstrukce od p. Jiriho. To
nejdulezitejsi, co se potrebuje pri zacatcich je pomoc, nejlepe
On-Line. Usetri to strasne casu a ve svem dusledku i penez a
zklamani.

JEN VICE ..,  TOTO JE SNAD PRVNI REKLAMA KTERA SE MI LIBI!

Ja bastlim take pro zabavu, pro sebe, pro radost z toho ze to
funguje, ze to dokazu .. , ale casu se mi ukrutne nedostava.
Pane Jirko, smekam klobouk.

Radek

Kterou znacku PRACKY si vyberete? http://aeg.bilezbozi.cz,
http://electrolux.bilezbozi.cz, http://bosch.bilezbozi.cz? Nebo jinou?