procesor pentium

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:05 CET 2004

| Odes?latel: Martin.Landa@pvt.cz
| Je otazkou, zda-li provedeni jedne CISCove instrukce nebude nakonec
| rychlejsi nez vykonani posloupnosti RISCovych instrukci se stejnou funkci
| CISCove instrukce. CISCova instrukce je podle mne stejne jen posloupnost
| RISCovych instrukci, ale je to resene primo v procesoru a ulehcuje to
praci
| programatorum v assembleru.

CISC i RISC instrukce dnes trvaji jeden tik hodin. Navic CISC i RISC jsou
zretezene.

| Dle meho nazoru rozsirene instrukcni sady novych procesoru (SSE, SSE2,
| 3DNOW!, ...) nejsou nic jineho nez opetovny prechod na CISC.

Ne, opet se vse dela v jedinem tiku. Jinak by to nemelo smysl.

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler