AVR-GCC - help

Milan Kovář mkovar
Středa Březen 17 12:08:02 CET 2004

> Prosim pomozte mi, potrebuju se velmi rychle seznamit se
> zpusobem prace s
> avr-gcc, jelikoz mam rozpracovany projekt, ktery jiz presahl
> limit free
> verze CodeVisionAVR C.
>
> Nainstaloval jsem avr-gcc ve verzi pro windows a velmi zahy
> jsem zjistil, ze
> ani nevim, jestli instalace probehla spravne. Nevim jak ho
> donutit mi ty
> zdrojaky prelozil, budu asi muset sepsat nejaky makefile
> soubor, ale nevim
> jak.
> [...]

Ja pouzivam takovito bat soubor. Z neznameho duvodu se mi nepodarilo
prelozit soubor na jinem disku, nez
na kterem je nainstalovat avr-gcc. Parametry jsem vykuchal z jejich make
souboru, ktery se mi take podarilo
zprovoznit, ale radsi jsem si udelal batak.

c:\avrgcc\bin\avr-gcc -c -g -O2 -Wall -Wstrict-prototypes -Wa,-ahlms=tramcom
.lst -mmcu=at90s2313 -I. tramcom.c -o tramcom.o
c:\avrgcc\bin\avr-gcc
 tramcom.o   -Wl,-Map=tramcom.map,--cref -mmcu=at90s2313 -o tramcom.elf
c:\avrgcc\bin\avr-objcopy -O avrobj -R .eeprom tramcom.elf tramcom.obj
c:\avrgcc\bin\avr-objcopy -O ihex -R .eeprom tramcom.elf tramcom.rom
c:\avrgcc\bin\avr-objcopy -j
.eeprom --set-section-flags=.eeprom="alloc,load" --change-section-lma
.eeprom=0 -O ihex tramcom.elf tramcom.eep

pro tvorbu zdrojoveho kodu pouzivam Programmer's Wizard 2
pro simulaci AVR studio, ktere podporuje z tohoto kompilatoru i krokovani ve
zdrojovem textu. Pro psani kodu se mi nelibilo.

Milan Kovar