Re: Monitorovací program

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:08:02 CET 2004

Dobry den.
Program neznam, sam bych rad vedel kde a jaky. Tak jen par rad. Je-li
pocitac v siti, casto se porizuji (a skovavaji) log soubory o
pristupech sitovych pocitacu. Z pohledu aplikaci je take mozne
zjistit kdo do nich pristupoval a odkud. Chodi-li skodna do UNIXu, (
ci ORACLE), pak bych to hlidal ze strany UNIXu - dozvis se i
uzivatelske jmeno. Je-li pripojeni na Internet, pak se mrkni do
historie, tez odpadkovy kos lecos leckdy napovi. Pouzivas-li W3.11
system ci dos tak udelej obnoveni smazanych souboru. Mas-li moznost,
nechavej pocitac zapnutej a zamkni ho na urovni setrice - poznas zda
byl vypnut.

 Na zaver, pouzivej zaheslovani obsahu disku ci souboru. Nemohu si
vynachvalit PGP - nedavno se zde o nem take mluvilo.

Radek

Dne 24.???jen?2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Zdrav?m konferenciu.
>
> M?m nasleduj?ci probl?m.Potrebujem nejak?m sposobom sledovat a
> dokumentovat prevadzku na mojom PC na pracovisku,aby som objavil
> "?kodn?".Zaheslovanie sa mi neosved?ilo.Pokusil som sa kupit niektore
> programy,ktore som si odskusal,alebo mi boli poradene ale ani po
> mesiacoch mi nic neprislo. Posledn?m bol Hl?dac? pes,ktor? som
> objednal niekedy v auguste.
>  Potrebujem poradit lahko dostupn? program,ktor? by mi zapisoval do
> logu kazdu stisknutu klavesu,spusteny program,URL,otvoreny adresar a
> [...]

Foto.cz nab?z? tvorbu fotoalb, v?roby fotografi?, n?kupu foto
p??slu?enstv?  a informace ze sv?ta fotografie. http://www.foto.cz