Diskova antena pro prijem TV?

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:02 CET 2004

| Odes?latel: Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz
| Velmi dobre se osvedsuji oblibena sita. Helaji se i s pridavnymi
direktory
| pro vyssi zisk a jsou sirokopasmova a velmi levna.
| Pokud potrebujete vysoky zisk, pak kupte dlouhou Colorku - ta je ale
vyrazne
| drazsi.

Ja asi pred 5-7 lety koupil antenu sito, cerveno-cerne natrenou, co
vyrabela firma (dnes neexistujici) Inex SK (S s hackem) odnekud z mostu.
bohuzel, pred tremi lety jsem chtel poridit dalsi, lec firma neexistuje.
tato antena je o 3dB "lepsi" sito, podle nejakeho ceskeho patentu. Obraz
oproti normalnimu situ je opravdu mnohem lepsi pro velmi slabe vysilace.
Takze kdo vite neco blizsiho, dejte do placu. Ja ty papiry od ni nemuzu
najit, jedine voditko mi je samolepka na antene.

Oproti "klasickemu" situ se lisi jenom v geometrii usporadani (je uzsi a
vyssi) a poctu prvku pridavneho direktoru, misto tri ma jenom dva.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler