Pro pana Plska Martina

Ivan Kozák ikozak
Středa Březen 17 12:08:01 CET 2004

Zdravim a zaroven se vsem ostatnim moc omlouvam, ale nedari se mi to
poslat na soukromy mail. Ale pokud mi odpovi i nekdo jiny budu jen rad. (Vic
hlav vic.....)

Dekuji.

 V??en? pane,

 obrac?m se na V?s s prosbou o radu nebo? jste mi prost?ednictv?m konference
 na HW ji? jednou
 pomohl.
 M?m tu na stole CD p?ehrava? nejsp??e s vadn?m LASEREM, ale nevim jak to
 zjistit ur?it?.
 (U? jsem zakoupil i ser. dokumentaci) Laser je nap?jen p?ez tranzistor
kter?
 m? ??dit proud
 podle snimaci diody. A tak se chci zeptat- ta dioda je sou??st laseru- t?i
 vyvody?
 Kdy? m???m proud tak ukazuje cca 250mA co? je jak se domn?v?m mnoho, ale v
 ?o?ce vid?m
 n?co svitit ?erven? a tak nev?m co si o tom myslet. Doposud jsem se
 domn?val, ?e laser sv?t? nebo
 nesv?t?.

 Za radu moc d?kuji.

         S pozdravem Ivan Koz?k