OT: RE: cr*ck or serial for kei| C

Wek wek
Středa Březen 17 12:08:01 CET 2004

Priatelia,

neviete nahodou co moze byt pricinou obcasneho preskakovania CD prehravaca ?
Vlasnim starsi Technics PG440, ktory bez problemu cita lubovolne CD.
Testoval som ho specialnym CD Burosch, ktore ma vyseky s chybajucou drazkou
a vysek s prelepenym povrchom. Prehravac sa chova podla predpokladu
uvedeneho
v manuali k test. CDcka a udrzi aj 2mm medzeru.
Avsak pri prehravani obcas (cca po 2-5min. niekedy 10min) preskoci vzdy
dopredu o niekolko minut.
Jedine co ma napadlo je chyba spojovacieho pasika medzi suportom laseru a
riadiacou dostickou,
ktora sa vyskytuje casom pri posuvani laseru.
Neviete co ine by este pripadalo do uvahy?

Ivo.