Proudy a napeti na mikrospinacich.

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:08:00 CET 2004

Zofrej wrote:

> Nezna nekdo z vas PC Elonex WS 425X? Nebo nejaky ten legacy system? Mam jej
> doma - ma konektor na floppy a nevim,jak jej zapojit k nejake mechanice.Ma
> mensi pocet vyvodu,nez mechanika k PC a pritom konektor k HDD je stejny jako
> k 2,5"HDD a ty na nem normalne funguji....

http://www.king27.freeserve.co.uk/3.5_drives/citizen.htm

Ja mam jeste nejakej jinej dokument z drivejska, ale neni v nem URL,
odkud jsem ho stahl.
Kazdopadne tu par elonexu mame, zkusili jsme pripojit nejakou Citizen
floppy (26pin, puvodem z Notestar NP-946) 1:1 a chodi to. Zkuste se
Googla zeptat na frazi "26? Side 1 select".

  TomM