Seriovy kanal u PICu

Lukáš K. hradlo
Středa Březen 17 12:07:58 CET 2004

Dobry den.
Mam nasledujici problem.
Pisu software pro mikrokontrol?r ATMEL AVR AT90S4433.
Zacal jsem v evaluation verzi prekladace CodeVision AVR C Comiler, ale velmi
brzy jsem prekrocil limit velikosti vysledneho kodu (2kb).
Nainstaloval jsem tedy AVR-GCC, ktery je free.

ALE !!!! V CodeVision je od vyroby definovany typ bit, stejne tak typem bit
disponuje i prekladac KEIL uVison, ktery zase pouzivam pro x51. A AVR-GCC
typ bit nezna.

Nejde o samotny problem nadefinovat typ bit, kter? bude moci nabyvat hodnot
0 a 1, ale hlavne o to aby ho prekladac reprezentoval skutecne jednim bitem
v bitove adresovatelne oblasti pameti.

Diky za pomoc