jak na elektronicke "zviratko"

Tomás Dresler t.dresler
Středa Březen 17 12:07:57 CET 2004

Pouzijte na nejakem kmitoctu modulovane IR svetlo, pak budete pri stridavem
oddeleni a prip. filtrovani kmitoctu schopen velmi spolehlive rozlisit smer
i pri dennim osvetleni. Mj. neco takoveho jsme kdysi staveli ve Svazarmu a
jmenovalo se to Kyberneticka beruska. (Dva fototranzistory jako vstup,
MBA810 jako vykonove budice motorku).

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822