Graficka karta a Linux

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:07:55 CET 2004

Dobry den,

   AGP pod linuxem obecne chodi, z hlediska systemu je AGP derivat PCI, takze i ovladani je velice podobne. Co se tyce realneho sveta, tak mi chodil S3ViRGE GX/2 (4MB RAM, AGP, obyc karta), ale X z trojkove serie, tedy Xserver Xs3v (nebo tak nejak) se obcas zakusoval, X wokna 4 bez problemu. Z dalsich karet: Nejaka levnejsi ATI, Matrox MilleniumII,G200,G400,G400MAX, vsechny slapaly.

Nedoporucuju S3Trio pro AGP, ty se chovaji obcas dost divne :-(

Jiri N.

P.S.: Taky bych doporucil upgrade na RH7.2. Kdyz uz nic jineho, ma v distribuci "chodivejsi" GCC :-)