Re: Eagle

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:07:54 CET 2004

Jiz jsem po tom samem patral a neuspesne. Rad mam pajeci plosky co
nejvetsi, dle moznosti na desce.
Resim to tak, ze pres vybrane plosky patrici soucastce na desku
pridam samostatne plosky pozadovanych rozmeru. Jen je treba
pridavanou plosku dat trosku vedle nez je ta puvodni.

Radek

Co davaji v TV? http://tv.seznam.cz