Xilinx XCV400E

David Belohrad belohrad
Středa Březen 17 12:07:52 CET 2004

ok, vidim flamewar. to jsem nechtel, tak to trochu objasnim:

-vlastnim koupeny FPGA AFX board od xilinxu, do ktereho se da vrazit V100e
az V400e - soucasti je volne
stazitelny webpack.
-dale take vlastnim original koupeny Celoxica HandelC k synteze do EDIFU.
cely tenhle aparat by mi fungoval za puvodniho predpokladu, tedy toho, ze
pouzijeme V300e. Ovsem v prubehu se
ukazalo, ze tento chip nepostacuje, proto jsme se rozhodli vyuzit V400e,
jenomze hacek je v tom, ze ten xilinx
fpga kit softwarove podporuje pouze do 300. no a tak proste hledam nekoho,
kdo mi muze okopirovat nekoliko potrebnych
souboru k synteze do 400-kove rady. jak uz jsem uvedl nezajima me celkovy
produkt, jedine co potrebuji je synteza z
edifu do PROM. kontaktoval jsem xilinx, jenomze jejich robot me odkazal na
dalsi cca 3 adresy, takze jsem vymekl a
rekl jsem si ze si k tomu pomuzu jinak. A jeste ohledne jedne poznamky o
kradezi softwaru - cely ten problem nespociva
v tom, ze bych ten sw chtel ukrast, ale jak brzy ho budu mit. Oficialni
cestou ho samozrejme dostanu take, ale bude to
trvat nejaky cca mesic (uz se na tom pracuje, abych ujistil dotycnou osobu
(JH) ze nemam nejmensich chuti tento sw krast.
mimochodem - vy mate vsechny sw produkty koupene?? hm, to asi pracujete za
zapadni penizky ze?) a me to
stoji pracovni prostoje - a to je to co ted nejmin potrebuju. Takze muj
konkretni plan byl takovy, ze to proste pri testech
budu kompilovat na necem jinem (klidne si to nazvete kradenym sw) a az mi
prijde ten muj, tak na nej samozrejme
prestoupim. jak vidite, investic do sw jsem udelal pomerne dost, takze
nevidim duvod k ustepacnym poznamkam p. Hanzala.
Jeste pro nektere rypaly - to ze jsem investoval hodne penez do sw
neznamena, ze to byly me soukrome penize (=vyplata). to jenom na objasnenou
pro nektere lidi ... ehm.
staci?
d.