Cim zacit ?

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 12:07:51 CET 2004

1. Snad jedine zjistit kterej vyrobce kolik procesoru vyrobil...
Co ja vi, tak treba Telefony Nokie, co znam, tak si vubec nedelali nasili
jakej procesor pouzit. NEC, klony51, u starych NMT kde jeden procesor byl ve
sluchatku a druhej v telefonu... stejne vypadajici sluchatko bylo uvnitr
uplne jiny vcetne typu procesoru...Chci tim rict, ze na otazku kterej typ se
nejvice pouziva, bude pro odpoved podstatne prave to, kolik toho je v ruzne
hromadne vyrabene elektronice, jako jsou prave mobily...

 2:

Tak to by mne taky zajimalo... Sam kdyz odladuju nejakej soft v jednocipu
pouzivam IAP, In Aplication Programming... Redukci RS232-TTL mam udelanou v
konektoru canon9, a pripojit si gnd rxd a txd je to nejmensi...
A nema to chybu, nez vyndavat porad procesor ze zarizeni a programatoru...
Simulatory jsou sice hezka vec.. ale ne kazdej (tim spise levnej) se tvari
uplne stejne jako procesor...

Tony OK1HMA