Cim zacit ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:07:50 CET 2004

>- PIC. Jsou to dobry rychly levny procesory. Napsal jsem v nich spoustu
>aplikaci, ale nemam je rad. Jsou zaludny jak zenska (a tvrdi to vetsina lidi
>co znam), snadno udelas chybu v kodu diky ne moc povedenemu assembleru
>(pojmenovani instrukci a stavbe parametru).

To je vec zvyku, kdo je 'odkojen' Intelem, hure si zvykne na jinou instrukcni sadu. Ja jsem na PICech vyrostl a s jejich instrukcnim souborem jsem kamarad.
Kdyz se rekne treba CLRW, tak si predstavim osm malych nul navlecenych na dratky datove sbernice, jak se pohybuji smerem k registru W.

J. Hanzal