ADSP 218x
jipa@CENTRUM.CZ
jipa
Středa Březen 17 12:07:50 CET 2004
.var/dm/ram Data[128];
i0=^Data; {ukazatel na data}
m0=1; {prirustek ukazatele}
l0=0; {nechci kruhove adresovani}
ax0=0xffff;
cntr=128; {muze byt i cntr=%Data <-delka pameti Data}
do Plnit until CE;
Plnit: dm(i0,m0)=ax0;
Pisu to jen tak z hlavy, ale melo by to byt spravne.
Jirka
______________________________________________________________
> Od: "Milan Malich" <kulich.bulich@worldonline.cz>
> Komu: <hw-news@list.gin.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 31 Oct 2001 19:43:29 +0100
> P?edm?t: ADSP 218x
>
> M?m prosbu na program?tory co d?laj? s ADSP ?ady 218x.
Pot?eboval bych uk?zkov? program, kter? by pomoc? nep??m?ho
adresovan? vyplnil pole nap??klad hodnotou 0xffff. J? v?m, ?e to
je stupidita, ale mn? to provede jenom prvn? cyklus.
> D?kuji
> Kulich
>
>
Nokia Game je tady. Jsi pripraven?Zaregistruj se na http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.nokiagame.com
Další informace o konferenci Hw-list