Cim zacit ?

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:07:47 CET 2004

>Ale abych byl konkretni, v tom co se mi nelibi na PIC ASM: je to kombinace
>typu instrukce s jejimi argumenty. Priklad: MOVWF je presun W nekam. vice
>srozumitelne by bylo MOV a dale seznam argumentu. Otazkou je proc, to
>Microchip takto udelal, asi aby to nebyl ASM od Intelu nebo nekoho jineho

Mozna take kvuli zjednoduseni vlastniho assembleru, PICy byly uvedeny na trh nekdy v 80 letech. MOVWF a MOVF jsou dve ruzne instrukce a kazda ma svuj vlastni operacni kod, ke kteremu se uz jenom pricte adresa registru. Pri pouziti MOV by bylo treba rozlisovat podle poctu a tvaru argumentu. Ale je to jenom takova domenka.

J. Hanzal