Cim zacit ?

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:46 CET 2004

>Ja bych jenom rekl, ze tohle jsou skutecne prkotiny
Jasne ze su, ale ked robite sucasne na viacerych procesoroch, tie "prkotiny" (napr. prefix.vs.postfix pre hexa) vam pekne lezu na
nervy.
>Co mi vadi je napr. skutecnost, ze Z80/8080 ma LSB prvni a 8051 ma MSB prvni
Toto je fakt tiez na nervy...Ale na druhej strane pri urcitom sposobe prace (ak z pola dw necitate po bytoch) to nemusi vadit. Je
fakt, ze kym na to clovek pride (ak na to nie je zvyknuty), moze si dost trhat vlasy...
>Jeste jsem nevidel vec, ktera by se ve verzi 2.0 markantne nelisila od verze 1.0
A to znamena, ze to  tak ma byt?
Co by ste povedali, keby napr. Skoda zacala vyrabat novy model auta s kniplom miesto volantu a s packami miesto pedalov?

Jano Waclawek