Synchronizace

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 12:07:45 CET 2004

> Predstavoval jsem si, ze zdvojnasobim frekvenci a pustim dvakrat
> po sobe ten samy snimek. Nevim jestli to je funkcni :o(  Nevite
> nekdo jak je resen obvod zdvojnasobeni frekvence u 100Hz
> televizi ?  (I kdyz pro ten horizontal to stejne bude asi trosku
> jine, ze). Z amigy mi lezou klasicke signaly R, G, B + v-sync a h-
> sync. Proste klasika. Prodavaji se profesionalni scandoblery,
> bohuzel jsou dost drahe. Doufal jsem ze si to zvladnu nejak
> ubastlit sam.

Kdyz se jen zvoji horizontalni frekvence (HSYNC), pak se bude kazdy radek obrazu kreslit na dva radky obrazovky, ale tak, ze jeden r
adek obrazovky bude obsahovat prvni pulku radku, druhy radek obrazovky druhou pulku radku. To, co by bylo potreba, je nasamplovat vs
tupni signal do RAM a odtud ho prehrat v dvojnasobne (nebo jine - v podstate libovolne) frekvenci... Coz je asi natolik silene, ze b
ude jednodussi najit/napsat nejaky SW, ktery pro kazdou aplikaci bez ohledu na jeji nastaveni nastavi vlastni obnovovaci frekvenci.

Hynek Sladky