HC08 (bylo: Bezdratove prenaseni dat)

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 12:07:42 CET 2004

> Nikdo Vas nenuti pouzivat motorolu, tak proc tolik zbytecnych reci?

Toz se omlouvam, asi jsem uz prekrocil unosnou mez, ale doufam
(i podle Vasi reakce) ze jste to pochopil jako jistou nadsazku.

> Coz je rok a 3/4 stare, ehmmmm...

To prece neni tak hrozne me slo spise o "kulturu zpracovani" a navic - na te
priloze je uvedeno "PRINTED IN USA 2/95" ;-)

Nicmene stahnul jsem si Vami doporucovany CPU08 a opravdu to vypada o mnoho
stravitelneji, takze dekuji za tip. Soucasne bych se rad zeptal jak je to
s temi Vami zminovanymi 8 MIPS (pro HC08)? Max. frekvence sbernice je tusim
"pouze" 8MHz.

> Prekvapive, nejezdi :-| Hraju si s dalkomerem a jeden znamy mi pripravuje
> nejakou betaverzi mechanicke konstrukce.

Vubec jsem netusil ze na tom opravdu delate (vzpomel jsem si na to pouze
skrze tu nabizenou desku s dragounem o ktere je ticho po pesine), ale jinak
vsechna cest - nejspis budete jediny kdo na tom opravdu dela.

> BTW: Jak dlouho by trvalo Vam, kdybyste na takovou ulohu byl sam?

No nechci se chlubit, ale urcite ne dele nez nejakych 2,5 clovekozivotu.

> a co treba "OpRaVdU"?

Usetrim Vas dalsich permutaci ;-)

S pozdravem,

Jakub S.