HC08

Jakub Slajs xslajsj
Středa Březen 17 12:07:42 CET 2004

> No, 8MIPS je horni hranice, ktera se uvadi v papirech. HC08 ma pomerne dost
> jednocyklovych instrukci ...

No ja mam spis chaos v tech cyklech. Takovy AVR ma cyklus procesoru odvozeny
primo z kmitoctu krystalu a vetsina instrukci je jednocyklovych (x51 ma
cyklus f/12 a instrukce 1 - 3 cyklove) a jak je to prosim pekne u HC08.

Docetl jsem se ze jeden cyklus ma 4 faze (zrejme za dva tiky hodin) a navic
frekvence krystalu muze byt nasobena pomoci PLL (v Clock Generator Module)
kde je pak zrejme delana dvemi - proste mam v tom docela hokej ;-)

Take mi neni prilis jasne jestli se FETCH/DECODE instrukce (n+1) prekriva
s intervalem EXECUTE instrukce (n).

Diky za trpelivost,

Jakub S.