GRUNDIG - zdroj

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:41 CET 2004

Tento tranzistor mi odchazel u jine televize celkem velice
pravidelne. Takze jich mam cely pytlik :-))), tedy v AF verzi.

Ale k veci. Tyhle spinane zdroje, jak uz jsem se poucil, mivaji
velky odpor privedeny do svaba, ktery to ridi, aby mel z ceho
nastartovat, kdyz jeste pulsni zdroj nic nedodava. Zkuste ho najit
a zkontrolovat. V tehle veci jsem hodne amater, tak je to
jen maly pokus pomoci.

Jinak tyhle spinaci tranzistory prizemnuji vinuti trafa a jak
uz mi tady nekdo dobre poradil, je treba zkontrolovat zatlumovaci
obvod na onom vinuti slozeny z D,C,R - kdyz neni OK, tranzistor
se prorazi - obcas mi to i chvili vydrzel :-).

Vidite jak jsem ted chytrej, kdyz uz mi to nekdo tady poradil :-))).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Wednesday, November 07, 2001 2:04 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: GRUNDIG - zdroj

Dobry den
Schanim schema k televizi GRUNDIG T55-449, TP661. Uhlopricka 55,
vyrabeno kolen roku 1989.  Pripadne, jsou zkusenosti - doporuceni k
napajeci casti kde je pouzit tranzistor BU508D?
Ten odesel, tak jsem ho nahradil, stejnym. Televize nekdy naskocila
nekdy ne. Po case tranzistor odesel znovu.

Dekuji
Radek

http://www.bilezbozi.cz - doporucuje 0 z 5 kamennych obchodniku!