[OT] Digi Foto

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:07:41 CET 2004

> Porovnam-li to
> s digi, kde muzu cvakat jak silenec vsechno a rovnou na ceste z toho
> selektovat to pouzitelne a ostatni zahazovat, je odpoved na otazku co je
> levnejsi naprosto jednoznacna.

No prave. Ja jsem se s novym digitalnim fotakem vyblbnul jak maly. Stavel
jsem ho do travy a fotil ji jako les, fotil ruzna zvirata z nemoznych uhlu,
nastavil jsem serii fotek a fotak vyhodil do vzduchu a zase chytil, zkousel
ruzne efekty pres vodu ve sklenici a podobne...

Ale musim rici, ze letos jsem fotil i normalne na papir a je to zase neco
jineho a docela prijemna zmena.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

M?te-li chut, navstivte nase str?nky http://www.papouch.com

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.293 / Virov? b?ze: 158 - datum vyd?n?: 29.10.2001