AW: [OT] Digi Foto

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:07:38 CET 2004

Flipchart - velky (A0) papirovy blok na podstavci; pouziva se vetsinou k
prezentaci vlastnich ci cizich myslenek pri prednaskach.
Pinboard - nastenka (prvni a dlouhe - neplest si s hlavni hrdinkou z filmu
Mrazik) se spendliky; drive zhusta vyuzivana pri oslavach 1.maje, VRSR aj.
:-)
Puvod slov bych hledal spise v anglictine nez ve slovenstine a oba predmety
jsou pro mezilidskou komunikaci veci dosti sikovne.
Vyfoceni jednotlivych pokreslenych listu flipchartu po prednasce ci
prezentaci misto jejich pracneho obkreslovani ci skladovani (kdo ma kopirku
formatu A0) mi pripada jako celkem konstruktivni reseni problemu uchovani
dat.
Ja osobne bych zaradil fotografovani obou uvedenych subjektu nejspise pod
hlavicku dokumentarni fotografie :-)
--
Rotta