Velmi OT Digi Foto

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:07:37 CET 2004

Prispeji jeste jednou prihodou, kterou lze zazit s digitalnim fotakem.

Kdyz jsem ho do firmy koupili, vsichni si ho chteli vyzkouset a pujcovali si
ho. Tez kamarad jmenem A., v te dobe prave majici novou pritelkyni B. Pujcil
si fotak na vikend a v pondeli vratil, fotky si stahnul do PC a vse smazal.
Uz jsme u nas takovi, ze sotva za nim zapadly dvere, poslal jsem mu zkusmo
SMSku: "Ahoj A., ty fotky nahate B. mam smazat nebo dat nekam na web ?" A
vzapeti prislo "Prosim te Pavle, urcite to smaz, nikomu to neukazuj a
nerikej, moc dekuju, muzu se spolehnout, mel bych velkej prusvih"....

PAPOUCH

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.293 / Virov? b?ze: 158 - datum vyd?n?: 29.10.2001