Cim zacit ? otazka zacatecnika

Karel Strobach kaes
Středa Březen 17 12:07:36 CET 2004

OM> Kde sehnat knihu o C uz tedy vim :) I kdyz to tady v konferenci urcite bylo, preci jen
OM> se zeptam. Kde ziskat C pro 8051 ? A protoze programovani jednocipu je moje hoby,
OM> investice do software v rodinem rozpoctu neprojdou :( Proto bych uvital nejlepe neco
OM> free nebo shareware, jestli se to ale zase necha pouzivat.
OM> Diky.

http://sdcc.sourceforge.net/
SDCC is a Freeware , retargettable, optimizing ANSI - C compiler.
The current version targets the Intel 8051 and the Zilog Z80 based MCUs.
Work is in progress on supporting the Amtel AVR, DS390, and Microchip PIC series.

http://www.rigelcorp.com/8051soft.htm
Reads51 for Windows 95 / 98 / NT. Reads51 v4 combines a
Small C-compatible 8051 compiler with a relative assembler and linker.
Also includes Enhanced Chip Simulator.

--
Karel Strobach