ladeni krystalu jodem

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:07:35 CET 2004

Krystal tim lze sice ladit v sirsim rozsahu nez soucastkami, ale
stabilita se pak znacne zhorsi, protoze na nem zustane male mnozstvi
jodu, jenz se odparuje a tim pomalu roste kmitocet. Navic v pouzdru
krystalu byva od vyrobce inertni plyn, takze po rozebrani jsou mozne
i dalsi reakce elektrod se vzduchem, ktere po opetovnem zapajeni neustanou.