Schema vstupu modemu

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 12:07:33 CET 2004

Hello snasel.zdenek,

p?tek, 9. listopadu 2001, you wrote:

Ja bych rekl, ze to byla ta zenerka, o ktere psal pan Lubomir Koukal v
zenerkou 12V. Musel jsem tam dat zenerku 16V.

sz> Zdravim,
sz> Vetsinou je to v transilu , ktery je tusim na 33V obousmerny.  Pokud by to
sz> zenerka vic omezila jen z jedne strany tak to ty zmrsene krivky spatne cte a
sz> pak to spatne komunikuje. Pri vyzvaneni jde z ustredny 60V na zvonek a
sz> zenerka by to spatne nesla.

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic