Navrhuji - ZADNE PRILOHY

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:07:33 CET 2004

Tohle zni rozumne, ale ... Myslim, ze by se na prstech jedne ruky daly
spocitat prilohy zaslane letos do teto konference, ktere by staly za
archivovani. Proti hrozbe nakazou virem - nektere se diky dire v IE
spousteji automaticky - je ztracena informace z konference uplne
zanedbatelna.
Dostavane se ale do roviny spekulaci, co na to moderator(i) ?
--
Rotta

> Souhlasim, aby se delka priloh a pripadne i typ priloh omezil,
> ale v zasade jsem pro to, aby se prilohy zachovaly!
>
> Duvodem je, ze kdyz nekdo posle prilohu (schema, PDF
> a podobne) pres Uschovnu, tak se to nezaarchivuje do konference.
> Kdyz si pak za rok v archivu prectu, ze to nekdo mel vyresene,
> dokonce to nekam poslal - ale uz neni k dispozici ani dokument,
> ani odesilatel, tak to je dost smutne...
> Kokes

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
Verze: 6.0.292 / Virov? b?ze: 157 - datum vyd?n?: 26.10.2001