infracerveny svetlomet

Karel Kulhavy clock
Středa Březen 17 12:07:32 CET 2004

Infraceveny filtr vhodny pro svetlomet se udela, ze se vezme nekolik
igelitu nebo folii do projektoru a z obou stran se zacmaraji cernou
lihovou fixkouCentrofix nebo podobnou. Zkousel jsem to na kamere,
je to pro NIR pruhledny, vzhledem k tomu, ze to je cerny, tak to je
pro viditelny nepruhledny.

Halda barviv je v NIR pruhledna. Jediny co neni je uhlik (saze) a spol.
Zkousel jsem s tim filtrem svitit na zed baterkou a kamera to vidi
na NIR (nocni videni) stejne, jako by tam filtr nebyl, a lidske oko
to nevidi (i kdyz ten vykon tam je), Jen se do toho proboha moc
nekoukejte, nebo vam to vypali oci. Uplne nejhorsi na vypaleni oci
je divat se skrz tohle "viditelne cerny" foliovy "sklicko" do
slunicka - nic netusite, a sitnice jde nenavratne do prdele... Nebo jeste
hure do svarecky...

Clock