Re: Pridrzny pelch zasuvnych PC karet (ISA,PCI...)

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:07:26 CET 2004

Ahoj
Doporucuji zajit nekam, kde montuji pocitace. Pred x lety jsem take
par plechu potreboval - v Elko s.r.o mi jich dali hrst a i sroubky k
tomu (sroubky maji jiny nez metricky zavit). Dostal jsem plechy bez
prorezu pro konektory, co jsou standartne jako krytky, kdyz tam
nedate kartu. Normalne je vyhazuji. S prorezama jsem je videl v GME
nebo GES.

Radek

Dne 13.?listopad?2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Zkuste fy FISCHER technologie s.r.o., nam. E. Bene?e 10 39901 Milevsko
> Tel: (-420 +368) 521070 Fax: (-420 +368) 521025
> www.fischerelektronik.de
> Na webu najdete kompletni katalog vsech moznych plechu s s jeste
> nemoznejsima dirama. Co neni, lze objednat.
> S pozdravem Jiri Polasek
>

> Potreboval bych nekolik kusu techto L plechu, potrebuji aby meli pacicky
> na
> DPS pripadne otvor na dva RJ konektory (neni nutnosti da se dodelat).
> Nevite kde mozno je zakoupit (objednat) ?
> ep.cz

Bol? V?s v krku? Pastilky Tantum Verde P V?m rychle pomohou.
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=13763%26url=http://www.tantum.cz