Skoleni AVR

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:07:21 CET 2004

    Nevim jak v jinych mestech, v Praze jsou tyto moznosti:
GM, FK Technics, Starmans a mozna i dalsi
Starmans a FK maji dobry sortiment, GM ponekud
pokulhava. - Ma jen nekolik typu, z nichz treba 2313 vetsinou
jen v SMD (coz ovsem zrovna me moc nevadi).
    Ostatne i bez nakupu procesoru jsou moznosti, jako napriklad
jedno dite z meho el. krouzku se vesele vrta ve firmware sveho
mobilu:-)))
Pavel Hudecek