NiMH

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:20 CET 2004

| Odes?latel: Jindrich Vidensky <prospecta@stonline.sk>
| From: <jiri@bezstarosti.cz>
|
| Hmm, a pocet nabijacich a vybijacich cyklov tiez nehra ulohu?

dopraveny

No ja kdesi cetl, ze se dodnes pouzivaji NiCd (info stare tak 1-2 roky),
protoze naopak pri nabijecich rezimech na orbite maji mnohem mensi pametovy
efekt nez NiMH. No a kdyz ta druzice nelita kolem Zeme a jde dal, tak si s
sebou vlece maly jaderny reaktor, zhruba jako maji kanadsti farmari.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
[ www.netem.cz/article.php@sid=658 ++ www.netem.cz/article.php@sid=638 ]
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler