Re(2x): Skoleni AVR

Pavel Hudecek pavelhudecek
Středa Březen 17 12:07:19 CET 2004

Odpovidam si sam sobe:-)))

Tak mi to nadalo, a trochu jsem experimentoval:
Pri ruce lezel 2313 a 1200. Jejich vysledky
se prakticky shoduji. S krystalem 32 kHz nekmitaji,
ale pri buzeni externim oscilatorem (4011) funguji.
Pri 32,768 kHz a 2,7 V odber cca 300 uA,
pri 4 V cca 500 uA a 5 V 700 uA.
Pri nulovem kmitoctu proudy o 20 % nizsi.
V power down modu mene nez 0,1 uA nezavisle
na kmitoctu krystalu.
Pavel Hudecek