Vanoce na krku, tak shanim darek - elektronickou stavebnici.

David Toman toman
Středa Březen 17 12:07:19 CET 2004

Tue 13. November 2001 07:28 Ing. Kotlaba Jaroslav wrote>
>Jinak zde chci upozornit na program Electronic Workbench (tusim, ze nova
>verze se jmenuje jinak), na innternetu se da stahnout demo verze, ktera IMHO
>pro prvni seznameni s elektronikou vyhovi.

Mozna Multisim nebo tak nejak. Je to celkem dobre, myslim si, ze se to da
pouzit na vice nez jen zakladni seznameni s elektronikou. Ikdyz to DEMO asi
bude nejak omezene, ja jsem videl jen plnou verzi.

--
		S pozdravem David Toman

email: dato@centrum.cz toman@spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24