NiMH

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:07:18 CET 2004

Zdravim.

>To je vecne dilema - skladovat 'odjisteny granat' nebo 'bezcenou cihlu'?
>Vyrobcum pochopitelne vyhovuje to druhe.

Ano, takhle je mi to jasne. NiCd ve skratu dokaze i explodovat,
coz vybity nedovede. Tohle vysvetleni mi vyhovuje.
Jinak NiCd se drive pouzivaly i k zalohovani CMOS v PC a vydrzely
roky. Jedna 286, ktera se mi dostala do ruky mela dokonce jeste
NiCd v takovem stavu, ze dokazala tyden CMOS udrzet :-). Tam se taky
o nejakem skladovani ve vybitem stavu mluvit nedalo. No a kdyz jsme
u tech druzic, tam si vybit aku po celou dobu zivota nedovoli nikdo.
Tedy uvedeny duvod, tedy "odjisteny granat", povazuji za jediny rozumny.

Diky za vysvetleni, uz je mi to zcela jasne.

--
Jiri Bezstarosti