kamera

Jaroslav Meduna jaroslav_meduna
Středa Březen 17 12:07:18 CET 2004

stineny kablik - pro tech par metru nema cenu piratsky vysilat. Pro prenos
video signalu jsou urceny pasma ISM (napriklad 2,4 GHz).
Jarda.

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]za u?ivatele
Ales Filip
Odesl?no: 16. listopadu 2001 12:22
Komu: hw-news@list.gin.cz
P?edm?t: kamera

Hello konference,

  Mam klasickou CB kameru ze zabezpecovacky s videovystupem, k ni
  pripojeny modulator z Didaktiku, za nim UHF zesilovac s BFR90 a 91,
  a na vystup z toho zesilovace pripojenou prutovou antenu. Ma to
  dosah asi 5m, ale ja bych potreboval, aby to melo dosah alespon 10m.
  Myslite, ze by pomohl nejaky symetrizacni clen na vystupu z toho
  zesilovace, popripade nenapada vas, jak jinak zvysit dosah ?
  Pripadne, nemate  nejake schema lepsiho vysilace, ktery by mel dosah
  tech 10m ? Prijimam to na TV Merkur.

--

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic