PICky

Saša sasa.dvoraku
Středa Březen 17 12:07:17 CET 2004

Ahojky, na editaci pouzivam M602 a na kompilaci zdrojaku MPALC..

Mas tam sekeru v synaxi. Instrukce movlw uklada CISLO do W, ale ty do W
chces ulozit obsah nejakyho registru, takze musis pouzit movfw

TVUJ ZAPIS:
 movlw des          ;desitky
 movwf PORTB
 movlw B'11111101'
 movwf PORTA
 call CEKEJ          ;ok

OPRAVENEJ ZAPIS
 movfw des              ;desitky
 movwf PORTB
 movlw B'11111101'
 movwf PORTA
 call CEKEJ              ;ok

Jestli se pletu, taxe omlouvam, ale takhle mi to doma funguje....

Honza